Tuesday, December 4, 2007
Kediaman baru
“Selamat Hari Lahir kakak…,” ucap Ummi sambil menghulurkan sebuah bungkusan.
Senyuman lebar terukir di bibir kecil saya seraya menyambut hadiah tersebut lantas membuka bungkusannya.
Seperti biasa, Ummi menghadiahkan beberapa buah buku cerita bergambar Siri Kisah-kisah dari al-Quran. Ummi memang tahu benar minat puterinya yang seorang ini......
Ikuti kesudahannya dalam 'Tarbiyah rebung buluh' at 'Sentuhan Jiwa'....
Untuk pengetahuan semua, saya telah berpindah (not 100%) ke 'rumah' baru. 'Share-with-hubby' version, hehe...dah kahwin, mestila kena kongsi 'rumah'. Kediaman baru kami beralamat http://sentuhanjiwa.wordpress.com/ .Jemputlah datang ziarah ye. Walau bagaimanapun, this 'the unpredictable life' ni masih akan saya update, cuma mungkin tak kerap. InsyaAllah, saya akan cuba untuk istiqamah menulis sebagai perkongsian bersama...Jumpa di sana !!!
coret2 penuh makna
 
posted by Dzaatun Nitaqain at 11:16 PM | Permalink |


1 Comments:


  • At July 14, 2016 at 3:17 AM, Blogger Unknown

    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)